Selcuk University Digital Archive Systems

Rekabette üstünlük sağlamaya dönük modeller: Gıda sektöründe faaliyet gösteren bir firmada uygulama

Show simple item record

dc.contributor.advisor Peker, Ahmet
dc.contributor.author Salcan, Ömer
dc.date.accessioned 2018-03-08T08:58:34Z
dc.date.available 2018-03-08T08:58:34Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Salcan, Ö. (2007). Rekabette üstünlük sağlamaya dönük modeller: Gıda sektöründe faaliyet gösteren bir firmada uygulama. Selçuk Üniversitesi, Yayımlanmış yüksek lisans tezi, Konya. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9422
dc.description.abstract Bu çalısmada rekabette üstünlük saglamaya dönük modelleri incelemek ve tasarlanan yeni bir modelle gıda sektöründe faaliyet gösteren bir firmada uygulama yapmak amacıyla hazırlanmıstır. Bu amaçla önce rekabet konusunda önemli üç model incelenmis, bu modellerden esinlenerek firmanın kendi stratejilerini çizebilecegi yeni bir model tasarlanmıstır. Tasarlanan yeni modele göre incelenen firmanın önce yaptıgı isler analiz edilmis, analiz sonucunda firmanın kar getirmeyen birçok ise kar elde ettigi islerden daha fazla zaman ayırdıgı ortaya çıkmıstır. Karlıgı düsük olan isler elimine edilmis ve karlılıgı yüksek olan islerle ilgili detaylı bir analiz sonucu firmanın yeni rekabet modeli ortaya konmustur. tr_TR
dc.description.abstract This study has been prepared to examine the models aimed at providing advantage in competition, and to practise with a new model in a firm active in food sector. Thus, the studies of the management groups? that have important studies on the competition have been examined, and a new model which the firm can create its own strategies inspired by these models has been planned. In accordance with the new model planned, the works that the firm carried out have been analysed, and it has been found that as a result of the analysis, the firm spent more time on most works having little profit than the works having much profit. The works having little profit have been eliminated, and the new competition model of the firm has been put forward as a result of a detailed analysis on the works having much profit. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Selçuk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü tr_TR
dc.subject Rekabet tr_TR
dc.subject Rekabet modelleri tr_TR
dc.subject Porter analizi tr_TR
dc.subject Değer göçü tr_TR
dc.subject Competition tr_TR
dc.subject Competition models tr_TR
dc.subject Porter analysis tr_TR
dc.subject Value move tr_TR
dc.title Rekabette üstünlük sağlamaya dönük modeller: Gıda sektöründe faaliyet gösteren bir firmada uygulama tr_TR
dc.title.alternative Models aimed at providing superiority in competition: Practise on a firm active in food sector tr_TR
dc.type Thesis tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account