dc.contributor.advisor |
Büyükkarcı, Süleyman |
|
dc.contributor.author |
Küçük, Mehmet |
|
dc.date.accessioned |
2018-01-26T12:39:10Z |
|
dc.date.available |
2018-01-26T12:39:10Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.citation |
Küçük, M. (2006). İlköğretimde çoklu ortam ve bilgisayar kullanımının gerekliliği (Konya ili örneklemi). Selçuk Üniversitesi, Yayımlanmış yüksek lisans tezi, Konya. |
tr_TR |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8206 |
|
dc.description.abstract |
21. yüzyıl dünyada bilgisayar ve bileşenlerinin hemen hemen her alanda kullanıldığı bir zaman dilimidir. Durum böyle iken geleceğe yapılan en büyük yatırım doğal olarak eğitime yapılan yatırım olacaktır. Teknolojinin, başta bilgisayar ve çoklu ortamın ilköğretimde kullanılması ile öğrencilerin öğrenme düzeyi artacak, bilginin kalıcılığı sağlanacak ve öğretmen merkezli bir eğitimden teknoloji paralelinde öğrenci merkezli eğitime geçilmiş olacaktır. Konya ilini örneklem olarak aldığımız araştırmamızda eğitim alanında bilgisayar ve çoklu ortam kullanımının gerekliliğini ortaya koymaya çalıştık. Nitel araştırmanın yapıldığı, literatür tarama ve görüşme tekniklerinin kullanıldığı tezimizde, ilköğretim okullarında bilgisayar ve çoklu ortam uygulamalarının kullanılması gerektiğini savunduk. Sonuç olarak literatür taraması ve görüşmeler sonucunda eğitimde, öğretmen merkezli klasik ders işleme yöntemlerin yetersizliğini gördük ve teknoloji paralelinde, öğrenciyi merkez alan bilgisayar ve çoklu ortamın kullanıldığı ders işleme metotlarının kullanılması gerektiği sonucuna vardık. |
tr_TR |
dc.description.abstract |
21. century is the time of using computer and its components in every space. At that time the biggest investment will be for education. With using computers and multi media in primary schools, students learning level will increase and also the education will be student centered with parallel of using tecnology. We put forward to necessary of using computer and multi media in primary schools in our research. In this study we research as qualitative and used the method of searching literature and interview tecnics. At the end of our research we saw the insufficiency of teacher based learning tecnics. And also we saw that in primary schools, the education must be with the parallel of using computers and multi media. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.publisher |
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü |
tr_TR |
dc.subject |
İlköğretim |
tr_TR |
dc.subject |
Primary education |
tr_TR |
dc.subject |
Çoklu ortam |
tr_TR |
dc.subject |
Multimedia |
tr_TR |
dc.subject |
Bilgisayar |
tr_TR |
dc.subject |
Computer |
tr_TR |
dc.subject |
Konya |
tr_TR |
dc.title |
İlköğretimde çoklu ortam ve bilgisayar kullanımının gerekliliği (Konya ili örneklemi) |
tr_TR |
dc.title.alternative |
Necessary of using multi media and computer in primary schools (Konya city example) |
tr_TR |
dc.type |
Thesis |
tr_TR |