Reklamın bilgi sağlama rolünü, reklamı savunan pazarlamacıların ve reklamcıların yanı sıra, reklamı savunmayanlar da benimsemişlerdir. Tüketiciler, mallara ilişkin bilgi edindiklerinde, istediklerini ve gereksinimlerini karşılayan bütçelerini daha verimli biçimde harcama gücüne sahip olacaklardır. İyi bilgilerle donatılmış tüketiciler gerçekten gereksinimlerini karşılayacak uygun malların üretilmesi konusunda talepte bulunabilecektir. Reklam bir işin, bir malın veya bir hizmetin para karşılığında, kitle iletişim araçlarında, tarif edilerek geniş halk kitlelerine duyurulmasıdır. Dünya üzerinde her gün yüz binlerce firma, milyonlarca ürün ve fikir üretirken aynı zamanda az ya da çok bu ürünlerin tanıtılması için reklam yapmaktadır. Günümüzde yaşanan ?değişim? kavramı, tüm alanlara işaret etmekle birlikte, özellikle ?iletişim? konusunda kendini hissettirmektedir. Reklam kavramı da her yönü ile bir iletişim biçimi olarak, gün geçtikçe önem kazanmakta ve çeşitli mecralar vasıtasıyla gerçekleştirilen iletişimin bir parçası olmaktadır. Gündelik yaşamın vazgeçilmez öğesi haline gelmiş olan reklam, bir çok kişi ya da kuruluş tarafından çeşitli boyutları ile ele alınarak tartışılmakta ve yeniden değerlendirilmektedir. Reklamın sosyal, ekonomik, toplumsal ya da psikolojik etkilerine yönelik yapılan araştırmalar aynı zamanda reklamın önemine ve çok yönlülüğüne işaret etmektedir. Bir iletişim şekli olması sebebiyle reklamın tüketici ile olan ilişkisi, reklamların tüketiciler tarafından nasıl algılandığı, oluşturulan iletişim stratejilerinin amacına ulaşıp ulaşmadığı firmalar için hayati önem taşımaktadır. Reklamcılar, etkili bir iletişim ve reklam ortamı yaratabilmek için tüketiciler üzerine ikna edici iletişim uygulamaları kullanmaktadır. Bunlardan biriside reklamlardaki imgelerdir. İmgeler kültürün bir parçasıdır. İmgelere yüklenen anlamlar o toplumun ne tür bir yaşama biçimi ne tür var olma programı ne tür bir eylem kalıbı benimsediğini gösterir. Hayatın bir çok evresinde reklamlar yoluyla da insanoğlu da imgelerle karşı karşıya kalmaktadır. Yolda yürürken, arabayla giderken alış-veriş esnasında reklam imgeleriyle karşılaşmaması mümkündeğildir. Bu çalışma reklamlarda kullanılan bu imgeler ve paradoksal bütünlükler üzerine kurgulanmıştır.
The role of the ad to provide information, ad, marketers and advertisers as well as defensive, not defending the ad were also adopted. Consumers, information about goods they want and more efficiently meet the requirements of the budget will have spending power. Armed with good information consumers really need to meet the appropriate requirements in the production of goods will be. Advertising a business, a goods or services in return for your money, mass communication tools, is announced to describe the broad public audience. Every day hundreds of thousands of companies around the world, producing millions of products and ideas more or less at the same time to introduce these products to advertise. Today lived "change" concept, but refers to all areas, especially the "communication" is the feeling itself. The concept of a dialog with all aspects of the ad format, the day is important and is performed through a variety of communications media is a part. Indispensable element of everyday life have become the ad, by a person or organization be treated with a variety of sizes and are evaluated are discussed. The ad's social, economic, social, or psychological effects as well as for research and the importance of the ad refers to a multifaceted community. Is a form of communication because of the ad's relationship with consumers, how advertising is perceived by consumers, the aim of reaching communication strategy is vital for the company and does not reach. Advertisers, to create an effective communication and advertising media on convincing consumers to use communications applications. One of these images are in the ad. Image is part of the culture. Images uploaded to what kind of society means that there is what kind of life forms that the program will show what kind of action pattern is adopted. Through many stages of life in the ad images you face is that the human race. When walking on the road, the car during the exchange when it is not possible to compare the ad images. This study used these images in ads and on the integrity paradoxical.