Selcuk University Digital Archive Systems
Çok yönlü algılanan sosyal desteğin 15-18 yaş arası lise öğrencilerinde problem çözme becerisine ve benlik saygısına etkisi
Login
Türkçe
English
DSpace Home
→
Enstitüler
→
Sosyal Bilimler Enstitüsü
→
Yüksek Lisans
→
SBE, Yüksek Lisans, Eğitim Bilimleri Koleksiyonu
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Çok yönlü algılanan sosyal desteğin 15-18 yaş arası lise öğrencilerinde problem çözme becerisine ve benlik saygısına etkisi
Ünüvar, Ayşe
URI:
http://hdl.handle.net/123456789/4347
Date:
2003
Show full item record
Files in this item
Name:
123194.pdf
Size:
6.633Mb
Format:
PDF
Description:
Tez
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
SBE, Yüksek Lisans, Eğitim Bilimleri Koleksiyonu
Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı'nda yapılan yüksek lisans tezleri bu koleksiyon altında listelenir.
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register