Hizmet sektörünün günümüzde artan önemi, literatürde pek çok araştırma yapılmasına
neden olmuştur. İşletmelerde karın, pazar payının ve gelişim kabiliyetinin artmasında kalite
ve müşteri tatmini önemli ölçüde etkili olmaktadır. Denetim firmaları, müşterilerine hizmet
sunan işletmelerdir. Bu bağlamda denetim firmaları karlılıklarını, pazar paylarını ve gelişme
potansiyellerini arttırmak istiyorlarsa, sundukları bağımsız denetim hizmeti kalitesini ve
müşteri tatmin düzeyini bilmek ve anlamak zorundadırlar.
Bu çalışmanın amacı, denetim hizmetinin genel kabul görmüş denetim standartlarına
uygunluk derecesinin algılanan denetim hizmet kalitesi ve müşteri tatmini üzerindeki etkisini
belirlemektir.
Growing importance of service sector have caused a lot of study in the literature. Quality
and customer satisfaction effect to increase profit, market share and development capacity.
Auditing firm is a service firm. So, in order to increase their profit, market share and
development capacity Audit firms must know and understand the audit service quality and
customer satisfaction.
The aim of this study is to determine the effect of the confirmation degree of audit standarts
to the percieved service quality and customer satisfaction.