"Siyasal Reklamlarda Çekicilik Kullanımı: 1 Kasım 2015 Genel Seçimleri Adalet Ve Kalkınma Partisi Açık Hava Reklamlarının Analizi" adlı bu çalışmada afişi oluşturan temel göstergeler ayrıntılarıyla ele alınmıştır. Seçim afişi ve afişte yer alan grafik özellikler, görsel ve sözsel öğelerin anlamı, seçmen üzerindeki etkileri, Ak Parti'nin kendini halka nasıl sunduğu ve nelere vurguda bulunduğu, aynı zamanda Ak Parti'nin kurumsal kimlik çalışmalarının bir bölümünü oluşturan renklerin, kullandığı logo, amblem ve sembollerin anlamsal derinliği de incelenmiştir. Bu araştırmada 2015 dönemi genel seçimlerde önemli bir başarı sağlayıp seçimin galibi olan Ak Parti'nin seçim afişleri örneklem alınmıştır. Afişte yer alan göstergelerin çözümlenmesine başlanmadan önce Ak Parti'nin parti programı, tüzüğü, kurumsal kimlik çalışmaları ve temel göstergebilimsel temsilleri incelenmiştir. Bununla birlikte, bu araştırmada göstergebilim siyaset ilişkisi ele alınmış, reklam terminolojisi içerisinde yer alan negatif siyasal reklam ile ilgili bilgiler verilmiş, temsil kavramı üzerinde durulmuş ve siyasal kampanya iletişimine yönelik mevcut literatür incelenmiştir.
"Use of Attractiveness in Political Advertising: In this study titled "Analysis of Outdoor Advertising of the Justice and Development Party for the General Elections-November 01,2015", the basic indicators generating the poster have been discussed in detail. Election poster and features of graphic included on that poster, meanings of visual and verbal components, their effects on voters, and the presentation way of AK Party to the public and its emphasises, and also the semantic deepness of colours, logo, emblem and symbols used that constitutes a part of in the corporate identity studies of the AK Party have been examined. In this study, Election Posters of the AK Party that has been the winner of election by having an important success in the General Elections of 2015 period were considered as a sample. Before starting the analysis of indicators included in poster, party program, party constitution, corporate identity and basic semiotic representations of AK Party were examined. In addition to this, relationship between semiotics and politics have been examined, knowledge related to the negative political ads included in the advertising terms glossary have been provided, the concept of representation has been discussed and available literature towards the communication of political campaign.