Selçuk Üniversitesi Dijital Arşiv Sistemi

Beyaz eşya sektöründeki üretici kuruluş ve markaların isim bilinirlikleri

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Bakan, Ömer
dc.date.accessioned 2018-09-27T07:37:39Z
dc.date.available 2018-09-27T07:37:39Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Bakan, Ö. (2005). Beyaz eşya sektöründeki üretici kuruluş ve markaların isim bilinirlikleri. Selçuk İletişim, 4, (1), 149-158. tr_TR
dc.identifier.issn 1302-2865
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/12699
dc.description Url: http://josc.selcuk.edu.tr/article/view/1075000277 tr_TR
dc.description.abstract Tüketicilere yönelik mal ve hizmetleri üreten ticari kuruluşların başarılı olmaları için iyi bir bilinirlik düzeyine sahip olmaları önem taşımaktadır. Kuruluşların bazen kendi isimleriyle, bazen de markalarıyla ön plana çıktıkları bilinmektedir. Bu çalışmanın temel amacı, beyaz eşya sektöründeki kuruluş ve marka isimlerinin bilinirlik düzeyini belirlemektir. Bu doğrultuda bir alan araştırması yapılmıştır. Alan araştırmasıyla, tüketiciler nezdindeki marka isimlerinin bilinirlik düzeyiyle, üretici kuruluş isimlerinin bilinirlik düzeyi karşılaştırılmıştır. tr_TR
dc.description.abstract Commercial organizations which produce consumer goods and services need to reach a very high level of familiarity in order to get a considerable amount of success. It is known that some organizations are popular with their own corporate names when some others with their various brand names. The main target of this study is to determine the familiarity levels of corporate names and brand names in the white goods market. With the conducted survey, the familiarity levels of brand names has been compared with the familiarity levels of corporate names of the producing organizations. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi tr_TR
dc.subject Marka isimleri tr_TR
dc.subject Kurum kimliği tr_TR
dc.subject Kuruluş isimleri tr_TR
dc.subject Bilinirlik tr_TR
dc.subject Tüketici tr_TR
dc.subject Brand names tr_TR
dc.subject Corporate identity tr_TR
dc.subject Corporate names tr_TR
dc.subject Familiarity tr_TR
dc.subject Consumer tr_TR
dc.title Beyaz eşya sektöründeki üretici kuruluş ve markaların isim bilinirlikleri tr_TR
dc.title.alternative Corporate name and brand name familiarity in the white goods market tr_TR
dc.type Article tr_TR
dc.relation.journal Selçuk İletişim
dc.identifier.volume 4
dc.identifier.startpage 149
dc.identifier.endpage 158


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster