dc.contributor.author |
Gülsünler, Makbule Evrim |
|
dc.date.accessioned |
2018-08-14T06:57:01Z |
|
dc.date.available |
2018-08-14T06:57:01Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Gülsünler, M. E. (2014). Siyasal iletişimde viral pazarlama: kuramsal bir çerçeve. Selçuk İletişim, 8, (3), 76-91. |
tr_TR |
dc.identifier.issn |
2148-2942 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/12059 |
|
dc.description |
URL:http://josc.selcuk.edu.tr/article/view/1075000362 |
tr_TR |
dc.description.abstract |
Özellikle siyasal iletişimin günümüzde internet aracılığıyla çok etkili olduğu
görülmektedir. Viral pazarlama bir pazarlama tekniği olarak bir web sitesinin ya da
kullanıcısının pazarlama mesajını başka bir web sitesine ya da kullanıcısına aktarması
yöntemidir. Viral pazarlama bir web sitesi yaratmayı, e-posta mesajlarını veya
müşterilerin kendi arkadaşları ile paylaşmak istedikleri konuları bulaşıcı bir şekilde yayan
pazarlama olaylarını içerir. Viral pazarlama ağızdan ağza (WOMM) pazarlamaya eşit
değildir ama en önemli kategorilerinden birisidir. Viral pazarlama bir iletişim aktarım
şeklidir. Özellikle günümüzde siyasal kampanyalarda yaygın olarak kullanılan ama belki
de daha tam olarak farkına varmadığımız bir iletişim biçimidir. Siyasi partilerin veya
siyasi adayların imajını etkileyen önemli bir pazarlama biçimidir viral pazarlama.
Siyasal iletişimin etkisini özellikle kitle iletişim araçları vasıtasıyla oluşan etkiyi
göstermek amacıyla birçok çalışma yapılmıştır. Siyasal iletişimde etkili lakin çok fazla
tartışılmamış bir konu olarak viral pazarlama karşımıza çıkmaktadır. Bu eksikliği
gidermek ve alana bu konuyla bir katkı sağlamak amacıyla bu çalışma ortaya
konulmuştur. Araştırmada yöntem olarak, belgesel gözlem kullanılmıştır. Özellikle
yabancı dilde yayınlanmış kaynaklar yol gösterici olmuştur. |
tr_TR |
dc.description.abstract |
Political communication , especially through the internet nowadays seems to be very
effective. Viral marketing is a marketing technique of a website or a website's marketing
message to other users or to the transfer method. Viral marketing is a web site creation, email
messages or the customer's own friends to share them with the issues they want a
contagious form of emitting marketing event includes Viral Marketing, Word of Mouth
Marketing (WOMM) is not equal , but it is one of the most important category. Viral
marketing is a form of communication transmission. Especially nowadays widely used in
political campaigns. Affect the image of political parties or political candidates is an
important form of marketing is viral marketing. Political communication occurs through
the effect of the particular media have been many studies to demonstrate the effect.
Effective and yet very much discussed in political communication as a matter of t viral
marketing emerges . To address this deficiency, and an area in order to contribute to this
issue , this study has revealed . As research methods , document observation will be used
to scan a document . Especially in a foreign language will be guiding published sources. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.publisher |
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi |
tr_TR |
dc.subject |
Siyaset |
tr_TR |
dc.subject |
Siyasal iletişim |
tr_TR |
dc.subject |
Viral pazarlama |
tr_TR |
dc.subject |
İnternet |
tr_TR |
dc.subject |
Sosyal medya |
tr_TR |
dc.subject |
Politic |
tr_TR |
dc.subject |
Political communication |
tr_TR |
dc.subject |
Viral marketing |
tr_TR |
dc.subject |
Internet |
tr_TR |
dc.subject |
Social media |
tr_TR |
dc.title |
Siyasal iletişimde viral pazarlama: kuramsal bir çerçeve |
tr_TR |
dc.title.alternative |
Viral marketing in political communication: a theoretical framework |
tr_TR |
dc.type |
Article |
tr_TR |
dc.relation.journal |
Selçuk İletişim |
|
dc.identifier.volume |
8 |
|
dc.identifier.startpage |
76 |
|
dc.identifier.endpage |
91 |
|