Selçuk Üniversitesi Dijital Arşiv Sistemi

Başlık için 2004, Cilt 3, Sayı 2 listeleme

Başlık için 2004, Cilt 3, Sayı 2 listeleme

Sırala: Sıra: Sonuçlar:

  • Şimşek, Sedat (Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2004)
    Geçmişi ABD Savunma Bakanlığının soğuk savaş yıllarında yaptırdığı bir araştırmaya dayanan internet bugün bankacılık, haberleşme, eğlence gibi birçok alanda kullanılmaktadır. Global bir köy haline dönüşen günümüz dünyasında ...
  • Çomak, Nebahat Akgün (Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2004)
    Kitle iletişim araçlarının oynadığı rol “dil” için çok önemlidir. Kitle iletişim araçları ya da yazılı basın “görsel-söz-dili”, televizyon “görüntüsel-işitsel-söz-dili”, radyo “işitsel-söz-dili”, sinema “görüntü-göster ...
  • Solmaz, Başak (Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2004)
    Kitle iletişim araçları; içerikleri ve örgütleniş biçimleri yönünden çeşitlilik gösterirken, toplum üzerinde etkili olabilecek geniş alanlardaki faaliyetleri de kapsarlar. Günümüz gelişen teknolojisi ise iletişim araçlarının ...
  • Tuğcu, Şule Tankut (Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2004)
    Günümüzde kriz, farklı türleriyle çağdaş dünyaya saldıran ve onu savunmasız bırakan bir tehlike halinde algılanmaktadır. Bunun en belirgin örneği 11 Eylül saldırısıdır. Bu çalışmada, 11 Eylül’- den de örnekler verilerek, ...
  • Tosun, Nurhan Babür (Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2004)
    Bütünleşik pazarlama iletişimi bileşenlerinden doğrudan pazarlamanın iletişim teknolojisindeki güncel tüm imkanları kullandığı internet reklamlarının önemi giderek artmaktadır. Tüm dünyada internet reklamlarının sayısında, ...
  • Elden, Müge (Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2004)
    Modern yönetim anlayışı kapsamında çalışanların işletmelerin amaçlarına ulaşmalarında fiziksel bir girdi olarak görülmeleri yanında, sorunlara çözüm bulan ve işletmelerin yaşadığı çevresel değişimlere uyum göstermelerine ...
  • Öztürk, Şerife (Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2004)
    Televizyon haberciliği, görüntü ve sesi bir arada bulundurması nedeniyle hedef kitle üzerinde etkili bir haberciliktir. Bu nedenle de televizyon kanalları haber konusunda sürekli yarış içerisindedir. Türkiye’de, 1968 ...
  • Şeker, Mustafa (Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2004)
    Bu çalışmada, özel televizyonların haberlerini hangi ölçütlere göre seçtiği ve nasıl yapılandırdığı araştırılmıştır. Gazeteler için geliştirilmiş haber değeri modellerinin televizyon haberciliğini ne ölçüde açıklayabildiği ...
  • Güçhan, Ayşegül (Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2004)
    İkinci Dünya Savaşı sonrası soğuk savaş yılları yakın tarihin dönüm noktalarından birini oluşturur. 1960’lı yıllarda yeni bir toplumsal yapılanma gözlemlenmektedir. Bu yapılanmayı irdelemede eski paradigmalar yeterli ...
  • Künüçen, A. Şükrü (Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2004)
    Televizyonda yayınlanan programların çocuklar üzerinde çoğunlukla olumsuz etkileri olduğu çeşitli araştırmalar sonucunda ortaya konulmuştur. Televizyon-çocuk ilişkisine bakıldığında, yoğun olarak televizyon izleyen ...
  • Orhon, E. Nezih (Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2004)
    Televizyonlarda izlediğimiz farklı çeşitteki birçok programın yanısıra, yer alan programlarda da farklı karakterlerle karşılaşmaktayız. Programlarda yer alan herbir karakterin ayrı bir özelliğinin olduğunu söylemek de ...
  • Karakoç, Enderhan (Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2004)
    Toplam Kalite Yönetimi (TKY) 21. Yüzyıla çağdaş bir yönetim tekniği olarak damgasını vurmuştur. Toplam Kalite Yönetimi, yönetim faaliyetlerine sistematik bir yaklaşımdır ve her tür organizasyonda başarıyla uygulanabilir. TKY ...
  • Kasım, Metin (Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2004)
    Bu tez çalışmasında Türkiye’de gazetelerde yer alan otomobil reklam-tanıtım çalışmalarının bilinçli olarak yapılıp yapılmadığı, reklamcılık konusunda ortaya konulmuş kurallara uyulup uyulmadığı incelenmektedir. Bu ...
  • Çakır, Vesile (Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2004)
    Sanayi Devrimi/Toplumu evresinden sonra bugün insanlığın girdiği döneme Enformasyon Devrimi/ Toplumu denilmektedir. İçinde yaşadığımız çağı şekillendiren şey ise yeni iletişim teknolojileridir. Yeni iletişim teknolojileri ...