Selçuk Üniversitesi Dijital Arşiv Sistemi

Malzeme bilimi öğretiminde çoklu ortam uygulamaları

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Aydoğan, Hasan
dc.contributor.author Kuş, Recai
dc.contributor.author Özsoy, Abdullah
dc.date.accessioned 2018-05-18T08:43:49Z
dc.date.available 2018-05-18T08:43:49Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Aydoğan, H., Kuş, R., Özsoy, A. (2005). Malzeme bilimi öğretiminde çoklu ortam uygulamaları. Selçuk-Teknik Dergisi, 4 (1), 20-30. tr_TR
dc.identifier.issn 1302-6178
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10724
dc.description URL: http://sutod.selcuk.edu.tr/sutod/article/view/9 tr_TR
dc.description.abstract Çoklu ortam eğitim-öğretimden pazarlamaya kadar birçok alanda kullanılmaktadır. Çoklu ortam uygulamaları Malzeme Bilimi dersinin okutulmasında da çok büyük yararlar sağlayabilir. Bir metini bilgisayarda yazıp, projeksiyonla yansıtmak çoklu ortam kullanmak demek değildir. Çoklu ortamın kullanımında dikkat edilmesi gereken birçok özellik vardır. Bu özelliklere dikkat edildiği ölçüde, elde edilecek fayda daha da yüksek olacaktır. Malzeme Bilimi dersi temel bilim derslerinden birisi olup, teknik eleman yetiştirilmesinde son derece önemlidir. Çoklu ortam özellikleri kullanılarak sanal bir laboratuar oluşturulabilir. Bu çalışmada, çoklu ortam özellikleri ve öğretimdeki yeri incelenmiş; Malzeme Bilimi dersindeki uygulamalarından örnekler verilmiştir. tr_TR
dc.description.abstract Multimedia is used in a variety of areas such as from training and teaching to marketing. It can be used to provide many benefits in teaching of the material science. It is not using multimedia writing a text on a computer and reflecting it by projector. There are some matters that should be in use multimedia. If it is taken into account necessarily to these matters, the utility that will be achieved can be considerably more. The subject of material science is one of the fundamental subjects that are extremely essential in educating technical staff. It can be form an imaginary laboratory using the features of multimedia. In this study, the properties of multimedia and its role in education were investigated and it was given some examples from applications in the material science. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Selçuk Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu tr_TR
dc.subject Çoklu ortam tr_TR
dc.subject Malzeme bilimi tr_TR
dc.subject Bilgisayar destekli öğretim tr_TR
dc.subject Multimedia tr_TR
dc.subject Materials science tr_TR
dc.subject Computer assisted instruction tr_TR
dc.title Malzeme bilimi öğretiminde çoklu ortam uygulamaları tr_TR
dc.title.alternative Multimedia application on the materials science teaching tr_TR
dc.type Article tr_TR
dc.relation.journal Selçuk-Teknik Dergisi
dc.identifier.volume 4
dc.identifier.startpage 20
dc.identifier.endpage 30


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster